24 Mart 2009 Salı

YILLIK OLAĞAN GENEL KURULUMUZ YAPILDI.

Kooperatifimizin 2008 yılı faaliyet ve hesapları ile 2009 yılı çalışma bütçesinin görüşüldüğü yıllık olağan genel kurulu 22.03.2009 Pazar günü yapıldı. Genel Kurulda 36 asaleten ,15 vekaleten olmak üzere 51 ortak temsil edildi. Oldukça hareketli ve tartışmalı geçen genel kurulun sonunda aşağıdaki kararlar alındı :

1-2008 yılı faaliyet raporu, mali hesaplar ve denetim kurulu raporları okundu, müzakere edildi.Yapılan oylama sonucu 1 ret oyuna karşılık 50 kabul oyuyla faaliyet raporu, denetim raporu ve mali hesaplar kabul edildi, yönetim ve denetim kurulları ibra edildi.

2-Yeni Yönetim Kurulu olarak BAHAR ARAL, AYŞE YAĞLIOĞLU ve EKREM KÜÇÜK seçildi.

3-Aidatlar şöyle belirlendi :

a ) Nisan/2009 ayında bir kereye mahsus olmak üzere yol yapımı için : 200,- TL,

b ) Mayıs/2009 ayında bir kereye mahsus olmak üzere personel kıdem tazminatı fonu karşılığı için : 110,- TL,

c ) Nisan/2009 - Mart/2010 ayları arası her ay için ayrı ayrı olmak üzere 12 ay boyunca aylık normal aidat : 75,-TL aylık aidat olarak belirlendi.

Genel Kurulumuzun tüm sitemiz için hayırlı ve uğurlu olmasını diler, sağlıklı, huzurlu ve mutlu tatiller dileriz.

YÖNETİM KURULU

Hiç yorum yok: